animale de companie

Eutanasiera cainilor: limita civilizatiei

diana - 14.12.2011
nu permiteti eutanasierea unor fiinte nevinovate!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

diana - 14.12.2011
nu permiteti eutanasierea unor fiinte nevinovate!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

diana - 14.12.2011
nu permiteti eutanasierea unor fiinte nevinovate!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gigi - 14.12.2011
Hai cu eutanasierea!!! Sustine eutanasierea ONG-urile pt protectia animalelor impreuna cu fiarele de pe strazi

Gigi - 14.12.2011
Hai cu eutanasierea!!! Sustine eutanasierea ONG-urile pt protectia animalelor impreuna cu fiarele de pe strazi

un iubitor de animale - 03.12.2011
Cainii nu au ce cauta pe strazi. In toate tarile civilizate se utilizeaza in anumite conditii eutanasiera cainilor. Cainii vagabonzi ne plaseaza la limita civilazatiei. Vazandu-i pe strazi iti da senzatia de tara parasita si inapoiata.

alexa - 26.11.2011
Nu ucideti animale nevinovate! respectati dreptul la viata!!!!!!!NU EUTANASIERII!!!

alexa - 26.11.2011
Nu ucideti animale nevinovate! respectati dreptul la viata!!!!!!!NU EUTANASIERII!!!

mary - 22.11.2011
Bunaseara, eu vreau sa spun ca cine omoara un un caine ecc, omoara o persoana..cert este ca primiti bani din partea italiei per sustinere aceste animalute care nu au nici o vina ca sint abandonate de stapani care nu au inima, eu as vrea sa va eutanasiez pe voi , astia care sinteti fara inima Eu lociuesc in italia , iar eu stiu ca sint foarte multe fundati care sustine ajutorarea cainilor abandonati , sa va fie rusine ca furati bani si omoriti aceste animale neajutarate. RUSINE! AM SA SCRIU AICI IN ITALIA CE VRETI SA FACETI, RUSINEEEEEEEEEEEE SA VA FIE!

Carmen - 10.07.2011
auzi susa de aceea este tara noastra asa pentru ca e plina de onameni ca si tine.nu vreu sa intru in detalii.dar comentariul tau spune multe despre tine iar daca cainele te a lasat fara o mana nu este vina lui.este vina oamneilor care l au lasat in strada si este vina ta si a celor ca tine ca ii loviti si ii agresati si invatati si copii la fel.Daca intradevar este asa insemna ca ti ai primit rasplata pt toata ura ta.In viata asta nimic nu ramane nepedepsit.Nu uita asta

Tina - 19.05.2011
imi doresc sa ajut caini deoarece si mie mia fost luat cainele din fata blocului si l-au ucis.va rog sa ma ajutati sa opresc cruzimea fata de animale!!!

adela - 19.04.2011
susa de ce ai ramas fara o mana din cauza cainilor maidanezi?ti-au mancat-o cainii sau ce-ai facut?pai la sufletul care-l ai cred si eu.tu te uiti cata ura ai in tine.copii sunt traumatizati din cauza voastra ca voi ii invatati sa dea intr-un caine cand trece pe langa el chiar daca acesta nu-i face nimic.si copii vor mosteni ura ta.dar nu uita ca acolo sus este un dumnezeu.daca ti-a facut un caine rau nu inseamna ca toti sunt la fel cum din fericire nici oamenii nu sunt toti la fel ca tine ca era dezastru.

susa - 18.04.2011
cainii fara stapan trebuie omorati inainte ca iei ca ne omoare pe noi. pana nu veti ramane fara o mana ca mine si cu un copil traumatizat si muscat de un caine nu veti intelege nimic

glomnicu viorica - 08.03.2011
Cainele este cel mai bun prieten al omului si iti multumeste neconditionat pentru bucatica aceea de paine pe care o primeste si este in stare sa moara pentru tine. Pe cand omul a deveni fiara iar cainele a devenit om. Din pacate omul te omoara pe la spate. Deci in concluzie TREBUIE SA SALVAM ACESTE NECUVANTATOARE CARE NU AU NICI-O VINA CA S-AU NASCUT IN ACEASTA MIZERBILA TARA CU ACESTI OAMENI CRIMINALI. NUMAI DUMNEZEU DECIDE SOARTA FEICAREI VIETUITOARE PE PAMANT.NOI,OAMENII NU AVEM DREPTUL DE A CURMA VIATA ACESTOR FAPTURI NEAJUTORATE. Daca sustii civilizatia si iubesti animalele fa tot ce poti pentru a opri masacrarea in masa a cainilor fara stapan!

adela - 08.03.2011
noi am intrat in UE daor cu obligatii nu si cu drepturi.ONG-urile au castigat ieri o batalie nu si lupta impotriva nenorocitilor de parlamentari.ei ar trebui eutanasiati nu cainii.

adela - 08.03.2011
adriana nu toata lumea gandeste asa.sunt indivizi care urasc animalele.cum sa hraneasca ei un maidanez.eu port cu mine mancare in rucsac cand merg la servici si de fiecare data hranesc un caine.chiar si mancarea mea le-o dau lor.

serbu adriana - 07.03.2011
Cainele a fost crescut din toate timpurile pt.a fi paza,ajutor, prieten de nadejde al omului.Oamenii vor cobori enorm pe scara civilizatiei daca vor renunta la cele mai iubitoare fiinte , care se multumesc cu foarte putin si care daruiesc oamenilor totul.Daca fiecare om ar hrani un catel maidanez cu f.putin , ei ar avea un stapan stradal , ar mi mai cuminti , nu ar mai ataca de foame.Fiecare asociatie de proprietari ar trebui sa intretina cativa caini ai strazii lor si problema ar fi rezolvata.Daca sunt castrati nu se vor mai inmultii la intamplare si incet se vor imputina pe strazi,traind cate zile le da dumnezeu.Noi crestem cainele nostru de 12 ani si iubim f.mult si maidanezii blocului nostru.Daca ei nu ar mai fi am suferii f.mult .Speram din tot sufletul sa nu se voteze eutanasierea cainilor fara stapan.

adry - 02.02.2011
eutanasierea trebuie facuta selectiv, adica doar pentru cainii bonlavi, agresivi, ce nu pot fi integrati in societate...cei ce se considera a fi "iubitori de animale" ar trebui sa ajute orice organizatie dispusa sa inceapa o asa campanie. Eu am acasa 3 caini si o pisica si acum am mai luat de pe strada o catelusa maidanez ce din nefericire are o boala de piele de care ma chinui s-o vindec. Pe ea nu am cum s-o pastrez,asa ca fac un apel catre oricine doreste sa aibe un sufletel iubitor aproape. asta ar putea sa fie un prim pas spre a ne putea numi "iubitori de animale", sa incercam sa-i luam de pe strazi si sa le oferim un adapost si nu doar sa trecem pe langa ei si sa le aruncam cate ceva de mancare.

Lysa - 21.01.2011
Doamne ce oamenii cruzi mai suntem...De acum ne credem Dumnezeu,omoram cand vrem si pe cine vrem.Chiar imi pare rau pt toti catei.Nu e vina lor ca avem un guvern de ,,cacat,, si nu poate sa faca adaposturi pt animale.Mai ales idioata aia de Elena Udrea...de la ministerul turismului...nu ar putea sa faca ceva pt toti catei care stau pe strazii si mor saracii cu miile anual.Dobitocii din guvern,furaciosii naibii.Idiotii!!!

Lysa - 21.01.2011
Doamne ce oamenii cruzi mai suntem...De acum ne credem Dumnezeu,omoram cand vrem si pe cine vrem.Chiar imi pare rau pt toti catei.Nu e vina lor ca avem un guvern de ,,cacat,, si nu poate sa faca adaposturi pt animale.Mai ales idioata aia de Elena Udrea...de la ministerul turismului...nu ar putea sa faca ceva pt toti catei care stau pe strazii si mor saracii cu miile anual.Dobitocii din guvern,furaciosii naibii.Idiotii!!!

adela - 14.09.2010
am intrat un pic sa vad ce mai scrie si "jos palaria diana"si-am citit din "prostie"ce scria custorint.doamne m-am ingrozit!in varianta lui, cainii,ai impresia ca sunt niste monstrii.omul asta este dus de acasa.ai impresia ca-l pandesc de peste tot cainii si cand il vad sar pe el.mi-ar fi frica sa stau cu o asemenea persoana in casa.haide sa-i eutanasiem si pe criminali!ca doar si unii dintre ei stau la colt si-ti dau in cap ,sau si mai rau intra peste tine in casa si te omoara.

Diana - 11.09.2010
Numai niste instabili psihic ar fi de acord cu eutanasierea !!! Nici multi dintre voi nu sunteti utili si nici agreati de societate si cu toate astea va toleram, nu va legam streangul de gat, poate din pacate, asa ca... NU EUTANASIERII !!!

claudia again - 30.08.2010
Da fratilor, bine ca sustineti protejarea lor, nu va pasa de oamenii atacati de haite de maidanezi, chiar omorati, fara niciun motiv. Sunt o groaza de cazuri, degeaba las link pt ca va e lene sa le cititi. Pur si simplu nu ganditi. Sa le protejam. Si de ce? Ca mereu vor aparea altele. Sunt peste 10 000 de maidanezi in Bucuresti. Ia uite cati caini ataca oamenii: http://www.arkad.ro/index.php?action=fullnews&id=299736&category=195&category_name= O sa ajungem sa ne fie frica sa mai mergem pe strada. Sunt prea multi si sunt infometati. Ce credeti ca viata e atat de roz. Uite ca sunt numeroase cazuri in care totusi ataca in haite. Devin periculosi. http://cubreacov.wordpress.com/2009/06/07/maidanezii-ataca-oamenii/ Ce de cazuri! Dar pe voi nu va intereseaza. Voi veri sa fie cat mai multi caini maidanezi sa-i iubiti. Aveti speranta ca politicienii fac ceva? Nu vor face nimic. Nu prea curand. http://www.ecomagazin.ro/maidanezii-ataca-in-haita-cu-voie-de-la-parlament/ Iata un caine care a fost "STERILIZAT'. A facut pui. Deci cum se poate explica asta. Credeti ca astia isi fac treaba. Greu de crezut. http://old.cotidianul.ro/nu_mai_castrati_maidanezii-77718.html Ia te uita o fetita muscata de caine cand se ducea acasa. http://ro.protv.md/stiri/social/o-fetita-de-8-ani-a-fost-muscata-de-un-maidanez.html Cum explicati aceste cazuri??? Sunt numai curioasa sa vad ce ipoteze formulati pe aici. Inca o femeie a fost atacata de o haita de caini cand mergea pe strada http://www.adoptiicaini.ro/langa-turnul-pompierilor-un-tanar-a-salvat-o-femeie-atacata-de-o-haita-de-caini-vagabonzi/ Hai sa fim seriosi. Citit cazurile astea!!! Nenumarati oameni sunt muscati muscati de caini. Unii nu ai nicio vina. Sunt doar trecatori. Si inca ceva. Eutanasierea nu doare. Nu e o metoda dureroasa. Si eutanasiere nu inseamna o bata in cap, o impachetarae in smoala sau alte feluri de tortura. E pur si simplu o injectie letala care le provoaca o moarte usoara. Ei mor in somn. Deci nu-i doare. Si pt Ian. Nici sterilizarea nu se practica la noi. Ia cainele de pe strada ii pune un cip din ala si il duce inapoi. :))http://old.cotidianul.ro/nu_mai_castrati_maidanezii-77718.html Uite un exemplu. Nici eu nu sunt de acord cu omorarea cainilor prin injunghiere, ardere, bataie, spanzurare si alte metode barbare care nu isi au rostul. Astfel de persoana omoara asa din placere. Eu doar sustin eutanasierea lor. Un mijloc usor si fara durere. Conform normelor ue si porcul nu se mai taie de craciun. I se face injectie letala. Ca sa nu-l mai doara. Dupa opinia mea, si purcelusul, ar trebui sa il lasam sa traiasca. E si el un suflet, e barbar sa omori un animal. Nu vad care e deosebirea . Si porcul, si cainele sunt animale. Chinezii consuma la greu carne de caine. E o mare delicatesa asa cum la noi e carnea de porc. Inca o dovada ca ne civilizam :))

adela - 28.08.2010
claudia,pentru tine ce inseamna"cainele a fost gasit dar nu a fost omorat asa cum trebuie?"tu ai vazut ce inseamna pentru unii eutanasiere?li se da cu bata in cap,nici nu mor si toarna smoala peste ei si se chinuie.macar nu toarna ca sa-l omoare de tot si dintr-o data.cred ca n-ai vazut in viata ta asa ceva.te intreb ceva.pe criminali de ce nu-i omoram?pe violatori de ce nu.au drepturi?

Ian - 17.08.2010
Claudia, sa stii ca costurile pe care le implica eutanasierea sunt mult mai mari decat cele pe care le implica sterilizarea. Asta daca se are in vedere o eutanasiere corecta, in care animalului i se administreaza o injectie. Este usor sa vorbesti despre eutanasiere cand paote nu stii cum se practica aceasta deseori la noi. Unoeri cainii sunt otraviti si mor in chinuri groaznice, alteori li se toarna smoala topita pe bot, sau sunt batuti ori spanzurati si lasati sa se sufoce. Omorarea nici unei fiinte nu este de laudat si in loc sa ne acuzam pe noi insine de toate omorurile care se fac de catre noi gasim o scuza in faptul ca si alte animale sunt omorate? In loc sa spunem "hai sa nu mai omoram nici animale salbatice" noi spunem "si animalele salbatice sunt omorate, asa ca hai sa omoram si catei?" Daca sustii in continuare ca ai dreptate te rog sa intri pe aceasta adresa: http://www.strasbourgcurieux.com/fourrure/ Si mai spun ceva: nu avem dreptul sa ucidem un caine pentru ca omorat un om. Daca am face asta poate si noi ar trebui sa platim cu viata pentru ca am omorat orice fiinta vie. Nu trebuie sa ne consideram mai presus decat orice misca si cu puteri depline pe pamant.

Claudia - 17.08.2010
In primul rand sterilizarea necesita bani. Cum la ora actuala suntem o tara in care venitul populatiei este scazut, cred ca eutanasierea reprezinta cea mai buna solutie. Si dupa parerea mea iubitorii de animale sunt in marea majoritate iubitori de caini. Si iata un exemplu: in urma cu cativa ani un japonez a murit muscat de un caine maidanez. Urmarea: a murit un om nevinovat care nu-i facuse nimic cainelui, cainele a fost gasit dar nu a fost omorat asa cum se cuvine, Daca in locul acelui caine ar fi fost un om sunt convinsa ca toti care au comentat aici ati fi spus ca trebuie inchis sau mai mult omorat. Daca era un urs nu v-ati fi gandit la asta. Ar reprezenta un pericol si ati fi fost de acord cu ucidera lui. NU s-ar mai gandi nimeni ca e un biet animal. Si acel caine care l-a muscat pe japonez era tacut, linistit, asta doar in aparenta. Cum zice lumea: nu ca nu musca. Oameni buni, nu stiti cum reactioneaza cainele din instinct. Si cel mai rau e ca acel caine traieste, este deci periculos, Toti maidanezii sunt periculosi si numarul lor este in crestere. Sterilizarea lor nu este o solutie. Multi oameni vor abandona alti caini pe strada. Si asa va fi mereu. Va agitati pentru caini, va agitati pentru nimic. In fiecare an mor animale pe cale de disparitie, sunt vanate sau mai stiu eu ce. De ce nu incercati sa le protejati, intr-adevar ele fac parte din aceasta biodiversitate. Nu va pasa ca le sunt distruse padurile deci habitatul lor. Serpii nu sunt animale? Gandacii nu? NU sunt si ele animale, nu au suflet? Sobolanii? ii omoram caci sunt daunatori. La fel si cainele maidanez? Oare nu manaca gunoaie de unde manaca si sobolanii? Daca ar fi dupa voi numai cainele sa traiasca, restul nimic! Cainele nu aduce nimic bun. Adaposturile pentru caini sunt pline, asa ca alte metode nu avem la ora actuala. Oamenii continua sa-i abandoneze pe strada. Iar numarul lor se afla intr-o continua crestere. Si pot fi periculosi pentru populatie.

alex si monica - 16.08.2010
nu sunt de acord cu eutanasierea cainilor pentru ca sunt si ele niste finte ca si noi ,pentru ca iubim foarte mult animalele , suntem in romania asta este totul este posbil pentru k romania nu au suflet si ucid animalele fara mila si nu au pic de suflet...ar trebui sa aibe grija de ele sa le deie un adapost in loc sa le ucida...:(

alexandra - 15.08.2010
nu sunt de acord cu eutanasierea cainilor fara stapan deoarece sunt si ele niste fiinte cu nevoie de dragoste si de protectie si consider ca, daca autoritatile noastre ar proceda ca in alte tari cu mai multa seriozitate in cautarea unor adaposturi pentru ei situatia s-ar schimba cu mult mai mult in ce priveste ingrijirea animalelor

Alexz19 - 14.08.2010
Mesaj catre DR si custorint:se pare k la voi prostia intrece ratiunea,dak tot va dati asa destepti dc nu luati voi cainii si ii ingrijiti k vad k la idiotenii si aberatii va merge mintea.de ce nu fac la fel si cu criminali?cainele este eutanasiat pentru o muscatura dar criminalu ala care ucide cu sange rece este inchis in puscarie,tratamentul asta ar trebui sa il aplice celor cu mintea bolnava ca voi nu cainilor care nu mai stiu cum sa scape de cruzimea incontestabila a omului.ma intreb daca lu basescu i-ar fi placut ca oameni sa il treteze asa,nu cred.sper k intr-o zi oameni sa isi dea seama de greseala majora pe care au facut-o si sa incerce sa o remedieze,putin probabil insa k doar traim in Romania.rusine celor fara mila

ina - 12.08.2010
doamne, marius, ...asta se intampla in romania daca incerci sa-ti spui parerea

Marius - 12.08.2010
Am facut o organizatie impotriva eutanastierii,insa politia nu avea timp de noi si deaorece eram minori leau dat o amenda parintilor nostri

adri - 12.08.2010
NU DORESC EUTANASIEREA!!

dana andrei - 12.08.2010
Nu doresc umanilor ceea ce se intampla si ceea se supoarta animalele fara stapan in Romania mai laes cainii fara stapan. Ce vina au ei ca noi i-am abandonat, care este vina lor ca nu stiu cand sa se apropie de tine pt. o bucatica de paine su cand sa o ia la fuga pt. ca aceeasi mana care parea ai da o bucatica de paine arunca in el cu o piatra , bata, sticle , picior (lovituri pt. a se indeparta eventual de o terasa).CE VINA AU ????. Cum sa-i ajutam care fundatie se angajeaza onest ca sa-i ajute iar iubitorii si acele persoane care le vor bine sa-i ajute cu mici contributii???? CINE? CUM? Vorbim si ramanem nepasatori inchisi in neputinta noastra de a ajuta de salva chiar si un caine.PACAT. SIGUR SOLUTIA NU ESTE EUTANASIEREA CAINILOR (eu mai degraba as eutanasia pe cei care o propun) ESTE UN SEMN DE SLABICIUNE UMANA.... DE CE NU EUTANASIEM SI PE INFRACTORI SI ALTII CA EI ..NU nu o facem pt. au drepturi (drepturile omului) SANTEM superiori lor tuturor animalelor ATUNCI sa nu le omoram doar pt. ca nu au un loc al lor sau pt. ca in momentul acesta nimeni nu le vrea.NU ESTE O SALOTIE SA LE OMORAM se pot cere ajutoare fonduri se pot face CAMPANII pt. a cere mici ajutoare se poate merge la tara unde veterinarii inainte sterilizau si pe bunici.IN ROMANIA DACA AINTRAT IN VIGOARE O LEGE CARE PEDEPSETE ACTELE DE CRUZIME IMPOTRIVA ANIMALELOR NU EXISTA SI NU ESTE NIMENI CARE SA APLICE ACEASTA LEGE PT. CA TOTI SANT O MARE DE INCOMPETENTI PUSI PE SCAUNE SI FOTOLII CAT MAI COMODE CA SA POATA PETRECE TIMP IN AFARA PROPRIILOR CASE.RUSINE TUTURORA ACELOR CARE SANT DE ACORD CU UN ASTFEL DE MASACRU .

ada - 12.08.2010
imi e mila de bietii caini ar trebui sa traiasca

adela - 12.08.2010
nu sunt de acord cu eutanasierea.am 2 catelusi.unul de rasa si altul de pe strada si-i consider copii mei.mai bine ar fi sterilizati cei de pe strada dar asa cum trebuie nu doar cu numele.ar trebui facute macar adaposturi pentru ei ca altceva nu fac.cum sa-i eutanasieze.nu le este frica de dumnezeu?voi care sunteti pentru eutanasiere,care spuneti ca ati fost muscati voi ce-ati facut.nici un caine nu te musca daca tu nu-i faci nimic.voi care vreti asta sunteti animale nu ele."scuze" nu va puteti ridica la rangul de animal,e prea mult.

Silvia - 11.08.2010
In Romania, eutanasierea se pare ca este echivalenta cu manifestarea unei cruzimi de neconceput. Deci sunt impotriva eutanasierii, cel putin asa cum am vazut in multe reportaje.

Enache Daniela Alexandra - 10.08.2010
cei ce pot face acest lucru,si sunt de acord cu eutanasierea cainilor dau act de o cruzime crunta,inexplicabila pt mine si pt multi alti oamnei

Aurelian - 09.08.2010
mesaj pentru dr si custorint si pentru toti cei care spun DA eutanasierii: SUNTETI NISTE OAMENI BATUTI DE SOARTA SI RETARDATI MINTAL. CU CE VA FREACA PE VOI FAPTUL CA UNII CAINI AMARATI NU AU STAPAN? DACA VOI V-ATI FII NASCUT CAINE V-AR FI CONVENIT SA FITI EUTANASIATI SAU BATUTI DE VREUN OM? TINETI MINTE:VA DORESC ACEASI SOARTA CA A CAINILOR EUTANASIATI,LEGATI SI BATUTI! EU SPUN SI VOI SPUNE IN CONTINUARE NU EUTANASIERII!!!

LAPOLA - 06.08.2010
CE SA MAI SPUN? NISTE SALBATICI! AM IMPRESIA CA LE FACE PLACERE SA OMOARE BIETII CATEI.

andree@ - 06.08.2010
mai retardat ca tn DR nu cred ca e dak u nu sti cum sa te comporti q cainii logik ca te musca dar ce draq sati facem dak u nu ai minte suflet si sa nu mai zik cand o sa ti se intample cv rau sa nu t mai miri dc ti sa intamplat ce sati fac dak esti retardat moarte tie nu cainilor

:*:* dee@:*:* - 06.08.2010
nu nu near conveni dar p moment ce esty unn stapan adevarat io cred ca nu trb lasat cainele noaptea p strazi asa ca mai ganditiva p moment ce esty un stapan adevarat nu iti lasi cainele afr sal manance alti caini cum niki noi oamenii nu ne suportam intre noi niki cainii nu se suporta intre ei si mai bn ...ma rog ganditi cum vreti dar sunt animale fara vina...

daria - 06.08.2010
nu este corect sa omoram sau sa otravim caini fara stapan mai bine ii lasam sa traiasca sau le gasim o casa.

Iumi - 05.08.2010
Custorint, as mai adauga la argumentele tale si faptul ca in nicio tara civilizata nu vezi atatia caini care colinda linistiti pe strada! Faptul ca imi doresc o tara curata si ingrijita, nu are nicio legatura cu faptul ca nu iubesc animalele. De ce nu vedeti problemele care exista in realitate? Ok, nu-i eutanasiati! Dar gasiti o solutie pentru aceasta problema, ca si eu m-am saturat sa stau mereu cu frica in san, cand trec pe langa o haita de caini! Daca tot ii iubiti asa de mult, luati-i in casa si cresteti-i! Dati-o in colo de treaba! Ca m-am saturat de atatea potai! Haideti sa vedem cum vi se mai pare urmatoarea situatie: intr-o noapte, cum stateam eu in apartament si dormeam linistita, aud cum latra niste caini. Ma uit pe geam; ce sa vad? Era o ditamai haita, care macelareau un puiut de catel pufos, care se vedea ca e de rasa si ca apartine cuiva; era ingrijit. Daca v-ati pierde catelul si i s-ar intampla asa ceva? Ati mai iubi la fel de mult niste potai imputite?

Guraliuc Luminita - 05.08.2010
sper ca cei ce doresc eutanasierea animaleler si cei care nu au inima si ii omoara sa aiba aceiasi soarta ca si bietele animale...cineva acolo sus vede ce se intampla,ca nu mai avem respect fata de niste fiinte lasate de El aici pe pamant si cu siguranta la momentul potrivit vor rapunde pentru faptelel lor! Pacat ca mititeii nu stiu decat sa ofere iubire si nu vor decat un camin a lor si o mangaiere..pacat ca oamenii au ajuns animale si invers...dar in lumea asta traim si asa am fost educati ...DIN PACATE NU SA POATE FACE NIMIC!

anonim - 02.08.2010
Se pare ca exista si oameni mai tampiti pe lumea asta...custorint nu mai comenta atat, ai fost si tu muscat de 2 ori de un caine si acum faci gat.taci drq ca si pe mine m-au muscat si m-au fugarit atatia si pentru asta nu sustin uciderea lor...hai acum sa facem investigatii pentru cainii care musca oameni.musca pentru ca la randul lor au fost batuti de oameni, ce crezi ca face el diferenta ca l-ai batut tu sau altu??nu, el sare la orice om apuca, daca a fost maltratat.te astepti sa gandeasca ca tine??si doamne fereste sa gandeasca ca tine....vrei sa nu mai fie caini vagabonzi pe strada si sa nu mai sara la tine?pai ajuta si tu cauza dar nu ii o solutie sa ii omoram...pe oamenii care omoara,violeaza,maltrateaza de ce nu ii omoram si pe ei direct??...de ce sa nu dam si la caini sansa la viata?o sansa pe care toata lumea si toate fiintele de pe aceasta planeta le are....hai sa "eutanasiem" si tiganii si cersetorii ca doar si aia ne dau in cap....ce naiba, curatam planeta de tampiti ca tine si fara suflet...nu ai putina mila si omenie in tine, din cauza oamenilor ca tine si ca altii care te sustin am ajuns sa fim o tara de cacat....NU(tare si raspicat) EUTANASIERII!!!!!

Moni - 02.08.2010
eu nu sunt de acord cu eutanasiera cainilor!!! Ce vina eu ei ca sunt oameni tampiti pe lumea asta care nu au grija de cainii lor si le da drumul pe strada sau ii pierd?..Nu gandesc ca oamenii, sunt unii care poate nu stiu sa se intoarca inapoi. Cainii au fost dintotdeauna prietenul cel mai bun al omului, si cel mai fidel iar noi cum ii recompensam?...ii omoram, sau ii batem...cred ca fiecare si-a batut cainele macar o data in viata pt ca a facut ceva rau, si totusi cainele acela a ramas fidel...sunt oameni fara suflet cei care omoara cainii sau ii lasa pe strada.Ar trebuii sa se faca un adapost in toate judetele pentru aceste animale deoarece la fel ca oamenii si ei au dreptul la viata..cine suntem noi sa le luam acest drept?? Cand este omorat un om se fac investigatii la greu si pedepsesc criminalul, dar de ce nu se face acest lucru si cu cainii sau alte animale?? Pentru ca traim in Romania, am fost dintotdeauna un popor rece, fara suflet, si din comentarile noastre nu vom rezolva acest lucru.Dar eu am credinta ca intro zi vom schimba traiul animalelor din Romania si le vom oferi si lor acelasi drept la iubire si caldura la care aspiram si noi!!!

arsulescu catalin - 31.07.2010
let's go africa& china

ina - 31.07.2010
pentru custorint: sigur ca ai dreptate si te intelegem..nimeni nu doreste catei vagabonzi pe strazi. Important aici este solutia pe care oa legem pentru scaderea numarului acestora. Eutanasierea, desi a fost practicata de multe ori se vede ca nu a dat rezultat. Ins chimb, sterilizarea nu a fost prracticcata real in romania, pentru ca banii oferiti pentru aceasta posibilitate au fost de cele mai multe ori altfel folositi. La noi asocviatiile pentru protectia animalelor incearca sa sterilizeze din banii proprii unii caini, dar asta nu va rezolva problema. Este nevoie de un plan la nivel national care sa includa luarea in evidentiere a tuturor cainilor vagabonzi din fiecare oras si sterilizarea fiecaruia in parte. Cu o astfel de operatiune efectuata corect in 3 ani se va ajunge la injumatatirea numarului cainilor vagabonzi si in 10 ani nu creed sa maia vem catei vagabonzi pe strazi, daca ina celasi timp se aplica amenzi acelora care abandoneaza animalele pe strada.

roman irina diana - 30.07.2010
nu este corect sa eutanasieze cainii deoarece au si ei niste suflete date de DUMNEZEU!Asa cum avem si noi o singura viata asa au si ei.De ce le ucideti viata, daca voi erati caini iar cainii erau oameni si va eutanasia pe voi eara corect aunci??Si in plus ce vina au ei ce nu au stapan,iar pe langa toate astea tot oamenii sunt de vina ca si-au cumparat atatia caini inloc sa adopte unul de pe strada caruia sa ii dea de mancare si sa il ingrijeasca .nu mai spun ca sunteti jalnici de cruzi cu animalele. sa va fie rusine.oricum ar fi daca ii eutanasiati va fi pacatul vostru deoarece le ucideti viata si oricum in lumea asta asa de rea si zgarcita acum nu se mai potriveste proverbul:'cainele este prietenul omului"nu mai spun ca animalele ne sunt egale in toate. va mai spun o singura data nu le risipiti viata doar pentru ca va pasa doar de voi.

DR - 28.07.2010
HUO cainii vagabonzi! Moarte lor! Pacat ca buna parte din viata mea a trebuit sa ma feresc si sa-mi fie frica de haitele demente de potai nenorocite! Sper sa mai apuc vremuri in care sa poti iesi linistit din casa, sa poti merge cu bicicleta, cu propriul caine la plimbare sau in parc... Dar se pare ca tara asta e mult prea inapoiata ca sa ofere minim de protectie cetatenilor sai! Bravo Custorint, sunt perfect de acord cu tine, retardat e Diavolul, ha, ha, ha!

diavolul - 27.07.2010
msg ptr custorint!!!!!!!!!!!!!!!! tu ai fost vreodata in viata ta, in afara romaniei sau traiesti doar intra 4 pereti ai unui bloc??? NU ESTE NECESAR sa raspunzi.esti mult retardat

Custorint - 27.07.2010
imi cer scuze ca o sa sune urat dar mai dao dracu de treaba cu cainii vostri comunitari! voi n-ati fost muscati de caini cand incercati sa alergati pentru sanatate? voi nu sunteti deranjati noapte de ei ca toata noapte latra? voi nu ati fost nevoiti niciodata sa va schimbati traseul de frica cainilor? voua nu v-au sarit cainii in fata masinii , si daca vrei sa-l eviti trebuie sa te lovesti de altceva. Voi cand mergeti cu bicileta undeva nu s-ar cainii pe voi? voi cand duceti gunoiul, nu se dau deloc la voi? gaditiva ca dati de mancare la niste javre care la randu loc fac rau mai departe!!! eu am fost muscat de 2 ori, ziceti-mi si mie, unu care este muscat la cine sa apeleze? A trebuit sa ma duc in spital sa stau sub supraveghere. In ambele cazuri eu alergam si imi vedeam de drumul meu , gandindu-ma la antrenament, si uite ce poate sa faca o javra care e hranita de voi. nu realizati ce se intampla in jurul vostru? Nu realizati ca se refera la cainii fara stapan? Si sa nu va aud cu prostii de genu "ce vina au ei ca n-au stapan"... atunci iai tu acasa la tine si dale de mancare , spalai si intretinei , nesimtitule... Cum reusesti tu sa dormi noaptea ma cand tu hranesti un caine si acel caine musca pe cineva mai departe? Ce iai face la copilul tau daca maine ar sparge un magazin? sau lar bate pe unu? Sunt sigur ca iai taia din placerile lui zilnice...la caini de ce dracu nu va duce capu sa faceti la fel? de ce dati de mancare??? eu nu va inteleg si ma disperati cu atata mai mult cand vad ca se hrana la javre si eu am ratat un turneu din cauza lor si urmatorul nu mai aveam forma necesara ca sa-l sustin. Sunt batrani si copiii , pe care i-am vazut cu ochii mei, care au fost muscati rau de caini si un copil a ramas si fara 1 deget. Cum de mai dormiti voi nu inteleg? Care e problema voastra de nu va mai merge capu ala? Oamenii nu ranesc cainii din casa si cei cu stapan, ci doar aia care stau in afara casei prin gunoaie si fara stapan. Un hot daca sparge un magazin de foame, ce sa-i facem? sa-l iertam? normal ca nu-l iarta nimeni. Pe imputita aia de javra de ce il iertati? de ce vi se pare voua ca este d-zeu pe pamant? Nu ma credeti? Urcate pe o bicicleta sau dak n-ai baga o tura de parc sau pe unde mai sunt caini si mai vedem noi ce parere aveti...si daca aveti sange in voi, alergati seara pe orice strada!

popescu alexandru - 27.07.2010
solutia sterilizarii nu este deloc scumpa, dar specia umana fiind declasata prin natura ei alege mereu calea bolnava, aberanta. aceasta cale care va duce in final la extinctia vietii pe aceasta planeta. opriti specia umna!

sorina - 26.07.2010
eu mam nascut in romania acum stau in austria unde animalele sunt crescute mai bine decat un roman traiesc regeste si nu ii vezi pe strada oare oameni aia nu au inima? ce vina au ei ca nu au stapani?? jos cu acesti monstri care ii eutanasiaza pe acesti caini faceti proteste in fata primariei ca altfel nu se invata minte luptati pentru aceste animale nevinovate si fara stapan jos cu basescu

miky - 23.07.2010
e adevarat ca uneori numarul lor este mare,se inmultesc haotic insa sunt metode umane,civilizate,castrare in coditii umane,anesteziati,ingrijiti...nu omoriti cu bata...sper sa nu le dea dumnezeu aceeasi soarta ca a bietilor caini...(la cei ce-i omoara)

diavolul - 22.07.2010
dar din cate se zvoneste pe aici ( ca orice zvon are si un sfarsit si devine realitate)va fi vai de p... celor care agreseaza animale,si asta nu peste mult timp,pot jura cu mana pe inima!maxim 1 an. strainii NU DORM stati linistiti.va pupik pe toti si cei buni si cei rai

diavolul - 22.07.2010
cat despre conducere ... grup de jegosi!!! ca doar ei au inceput asa ceva in tara.in frunte cu mult stimatul nostru tovaras (domn ,in versiunea curenta , se intelege)base

diavolul - 22.07.2010
va pot spune ca in tarile civilizate ( de romania nici nu vreau sa aud!!!mi-e scarba!!!) daca te vede cineva ca dai cu piciorul intr-un animal de denunta urgent si esti pasibil cu inchisoare (NU CU AMENDA) asta va pot spune cu mana pe inima ca am vazut cum un caine era agresat de stapan,intamplarea face ca locuim chiar in vecini si a plecat in <<EXCURSIE"" 6 luni!!! bravo... ce sa spun de romania??? tara de barbari!!! si aici exista oameni care nu plac animalele dar nu le fac nici un rau.pacat de tara ca in extern se uita la noi ca la cei din lumea a 3-a .... si au dreptate. in viziunea lor suntem o tara de barbari,inca!!!i-mi este RUSINE ca sunt nascut in romania si pe cat posibil renunt la aceea cetatenie... bravoooo!!! multumesc din suflet celor care m-au inteles , iar celor care NU multa bafta sa va desteptati din prostie!!!

Andra Mihalache - 22.07.2010
As vrea sa pot merge pe strada fara sa vad suferinta, as vrea copiii nostri sa traiasca intr-un sentiment de dreptate, as vrea ca oamenii sa se poarte asa cum ar vrea ei se fie tratati si as vrea sa ne civilizam cu adevarat.

ada - 21.07.2010
Astai romania ! Poate cum se poarta ei cu caine ar trebuie sa ne purtam si noi cu ei!CAini au si ei dreptul la viata! Dumnezeu le-a dat viata! DUmnezeu trebuie sa decida cand mor animalele . nu cand vor prostii!

andreea - 20.07.2010
surd are dreptate PROSTII CONDUC! oamenii aceia care eutanasiaza sau care vor sa eutanasieze nu au inima CUM ITI CRESTI COPILUL ASA CRESTI SI ACEL CATEL gandeste-te dak ai fii catel ti-ar placea sa te eutanasieze cnv? prostilor dc ii eutanasiati?

cristina - 19.07.2010
nu doresc eutanasierea animalelor ,numai in cazuri exceptionale,cind nu se mi poate face nimik si numai daca medicul veterinar spune....

bianca - 19.07.2010
cei care omoara cainii ar trebui sa primeasca o amenda.eu am gasit un catel mic si l am pastrat.cand era mic nu mi se parea prea frumos dar cand a crescut sa facut foarte frumos.acum cantarejte 51 de chilograme

ARGHIR RODICA - 19.07.2010
am adoptat 2 catei de pe strada I_am gasit si i-am luat acasa dupa ce am fost posesoarea a 2 airdeale terrier care au plecat intr-o lume mai buna dupa 13 ani de convietuire .nimic nu este prea mult ptr. cat ne daruiesc aceste fiinte.

Surd - 18.07.2010
cainii au si ei drepturi...daca vedem un om vagabond si murdar...gata il eutanasiem sau castram???...nu..le cautam adapost si le cautam de lucru...asa si la caini...dar in romania...prostii conduc;)

Bogdan Vulcan HD - 17.07.2010
ar fi mai bine daca ar dresa acesti caini si sa caute o calitate la ei ,si ar fi si mai bine daca i-ar da in adaposturi de animale Nu vad nici un motiv de ce sa ai omoare . dupa cum stim cu totii fiecare se protejeaza de ceilalti in diferite moduri oamenii cred ca le cruta viata asa . E O MARE GRESEALA !!!!

doina - 16.07.2010
eu cred ca este cel mai urit lucru de pe pamint eutanasierea ciinilor.imaginativa numai scheorlaitul acestora cind ii chinuie :(( numi pot inchipui ce suflet pot sa aiba acei oameni...doamne fereste...nu am cuvinte

Bianca - 15.07.2010
si daca parintii nu mai vor sa-si gaseasca pruncii mutilati de cainii care voiau doar sa se apere, sa isi tina copii in casa, sau in curtea lor. daca nu au curte,intr-un parc. pentru ca si unii copii la varsta de 7-9 ani,sunt tampiti si arunca cu pietre in ei. ce vina au cainii aia ? de ce,ei nu se pot apara? tine-ti ,domne,copilul in casa sau invata-l sa nu mai arunce cu nimic in bietele fiinte. si marile organizatii, ar trebui sa faca bine,nu sa omoare animalele. ce sa le zic.

Bianca - 15.07.2010
eutanasierea,dupa parerea mea este un lucru abosult barbar,realizat de niste oameni fara inima si in acelasi timp fara minte. daca ai o catelusa,o lasi sa faca doar un rand de pui,nu sa se inmulteasca la fiecare 4 luni.castreaz-o.sau,castreaza masculul. eu am luat 4 caini de pe strada,de mici si 3 pisici. nu credeti ca AU si ele dreptul la viata, ca si voi? va credeti marii oameni, ce sa va zicem. noi,ne consideram iubitori de animale,NOI incercam sa facem ceva, dumneavoastra? vreti sa opriti eutanasierea,ei..bine, nu va mai lasati cateii pe strada,stiind,atunci cand l-ati luat,stiind ca nu aveti cu ce sa-l cresteti. mai bine l-ati fi lasat la pet-shop decat sa il chinuiti. nu mi se pare deloc corect fata de animale. mi-as dori ca cei care fac asta sa se afle odata in aceeasi situatie. si sa nu mai scape. SPUNE NU EUTANASIERII CAINILOR!

Samira - 15.07.2010
NU SUNT DE ACORD CU EUTANASIEREA CATEILOR. MAI BINE II STERLIZEAZA

ela - 14.07.2010
Eu nu inteleg cum gasesc oamenii o rezolvare in eutanasierea cainilor!Vi s-ar parea frumos sa fiti in locul lor si sa nu aveti dreptul la viata ? Eu nu cred ca asta este o solutie daca ar fi sterlizati in cativa ani ar imbatrani frumos si ar muri de la sine!Voi nu va dati seama dar rau faci rau gasesti si o sa il intrebati pe dzeu!''Doamne ce am facut sa merit asta''Veti vedea

vicky - 14.07.2010
stop eutanasierii. rusine celor care fac asa ceva.......... rusine ca va credeti oameni...sunteti minstri....

mihaela - 14.07.2010
nu eutanasierii animalelor.da eutanasierii animalelor politice.

stetca marius - 14.07.2010
sunt total impotriva.si in schimb recomand eutanasierea politicienilor.

aDDa - 13.07.2010
Cata cruzime:| pe toata omenirea asta,ca nici lor nu le'ar conveni sa fie eutanasiati,sa li se reteze fara motiv sansa la viata :|Pnetru ce ?Pentru ca te'ai nascut?/:) Asta e vina lor?Au dreptul la viaataaaa ca si noi oamenii,Acei oameni care practica asa ceva din partea mea nu merita decat IMPUSCATI in cap:)

pitbull - 11.07.2010
ba astia care eutanasiaza caini merita impuscati dai dcu de kokalari.cei mai milogi oameni aia sunt.muie la toti care fac asta

Bubu - 10.07.2010
tara necivilizata!ce vreti mai mult? parca nu ar fi de ajuns ca vedem atatia caini omorati de catre masini...ii mai si eutanasiaza astia. eu zic ca cea mai buna metoda ar fi sterilizarea sau adoptarea... cainii care trebuie neaparat eutanasiati sunt cei care au boli contagioase sau extrem de grave.

ER - 09.07.2010
M-au lasat fara cuvinte.Am multi nervi si mie foarte mila de bietii catei...dar ca sa ii salvez e peste puterea mea.:((

ina - 09.07.2010
Violenta nu duce la nici un rezultat bun, nici daca e aplicata cainilor, nici daca e aplicata oamenilor. Daca vrei sa faci ceva ca sa ajuti cateii trebuie sa te implici in lupta impotriva uciderii lor, sa participi la meetiinguri stradale organizate de iubitorii de animale, sa semnezi petitii, sa donezi bani sau mancare la adaposturile de caini. Asa poti ajuta cu adevarat.

Didsi - 09.07.2010
Dah aici ai dreptate.Nu stiu ce am putea face.O revolta nu.Sa-i impuscam?nu.Pentru ca ar veni copoii dupa noi(politia)^^Trebuie sa ne gandim bine ce sa facem inainte sa actionam.Sa ne recunoasca parlamentarii si sa ne sustina ideea de a salva animalele(cainii),dar asta ii 1 la 10000.

*** - 09.07.2010
bv ai dreptate dar si dak am merge sai hiuduim iar durea in posterior

Didsi - 09.07.2010
Well,vazand acest site m-am enervat foarte tare.Am si eu un catel.Ador animalele mai ales cainii.De cand am catelul viata mea s-a schimbat numai in bine.Ii pot marturisi tot stiind ca nu va dezvalui la nimeni micile noastre secrete.Pentru cei care ii ucid semenii catelusului meu nu am nici o parere.Acuma cu criza or desfintat si politia animalelor.Abia astept sa terminj o facultate.Sa merg in parlamentu vostru si sa va ucid unu cate unu pentru cruzimea fata de animalele noastre.V-asi da ani buni de inchisoare,chiar moarte.Ohhh da,abia astept sa va chinui si eu pe voi cum ii chinuiti si voi pe ei.Ar trebui sa existe niste case uriase unde sa adapostim cainii vagabonzi,sa aiba vaccinuri si aiba fiecare cate un stapan.Nu sa ii ucidem.Se inmultesc,asta ii drept dar ii putem steriliza,nu omora.Totusi sunt si ei vieti,respira acelas aer cu noi.Nu stiu ce v-au facut?Se vede in ochii vostri,celor care ucideti ca aveti o satisfactie.Ar trebui sa facem o revolta.Sa mergem cu pancarte si sa ii huidum.Sa ii facem de rusine.Mizerabililor.Mie greata cand ma uit la voi.Rusine sa va fie.

iulia - 08.07.2010
Ar trebui eutanasiați oamenii, din cauza cãrora aceste animale, au ajuns pe strãzi.

iuliana - 06.07.2010
Oamenii care eutanasiaza animale sunt niste ucigasi.Sunt si ei finte ca noi daca dumnezeu le-a dat viata de ce sa le-o luom noi,noi nu ii stapinum.Ei isi fac viata lor nu le-o controlom noi.E o cruzime eutanasierea.STOP EUTANASIERI ANIMALELOR DE PRETUTINDENI!

Petrachi Madalin - 06.07.2010
dE c3? Sunt si ele fiinte ca si noi...nu trebuie sa le chinuiti si pt cei care doresc euranasierea cainilor sunteti niste ucigasi ....:(( daca sar comporta cineva si cu voi asa??:D..si cainii si pisicile si toate animalele pamantului trebuie iubite /..:x fiindca au si ele suflet:X:X

ANCA - 05.07.2010
DE CE3 OMORATTI CAINI NU VA GANDITI SI VOI CA SUNT NISTE BIETE CREATURI DATE DE LA DUMNEZEU NU II MI OTRAVITI CA VA VENI O Z CA ND VA VA VENI RANDU SI O SA CHINUITI PRECUM UN CCAINE NI CE AVETI CU ELE DUCETI LE LA ADAPOSTI NU FITI AS CRIMINAL CA DUMNEZEU NU E ORB SI PISICILE VOI LE CHINUITI ADICA CE SAZIC VOI ATI FI INSTARE SA CHINUITI SI UN OM SUNTETI NISTE NENOROCITIO DACA MAI CHINUITI ANIMALELE CAINELE ESTE CEL MAI DEDICAT CU PROPRIA LUI VIATA PENTRU UN OM SI CE SA AJUNS

Geta - 04.07.2010
oamenii care doresc eutanasierea animalelor au in ei placerea de a ucide.Apartenenta la acesta optiune e doar ocazia prin care isi manifesta acest instinct.Mi-e sila de ei.....

*** - 03.07.2010
ar merge dar noi murim de foame si pe kakatul de presedinte il doare in C*r si ce sa mai zikem de saracii caini

Dariuca - 03.07.2010
Nu cred ca aceste animale sunt tratate corect, mai bine sar fi facut un loc de adoptarea cainilor, pisicilor, etc. Poate ar merge. Parerea mea

gabriela - 02.07.2010
nu trebuie sa ne uitam la "rasa" cainelui... in america este favorizata adoptarea cainilor fara "rasa"... si problema cea mai mare a romanilor este mandria .. nu vor sa iasa cu un caine ce nu e de "rasa" pe strada deoarece cred ca sunt rasi... din contra cei care iubesc cu adevarat animalele si gandesc nu ar rade .... in romania caini de rasa sunt pusi la lupte pentru bani.. sau ii imperecheaze de enspe mii de ori si nu se gandesc cui o sa ii dea... si cat de cautati sunt.. intradevar sunt frumoasi sunt aparte dar in lok sa dai mi de euro pe un caine care ofera aceleai "servicii" ca si un "maidanez" ... dati sanse cainilor fara "rasa" si nu favorizati eutanasierea

andreea - 02.07.2010
da dar sunt puzine cazuri dinastea asa ca laso balta ca e un caz la 10000

Mehes Szilard - 01.07.2010
Nu putem sa acuzam doar Romania , trebuie sa ne uitam si la alte aspecte , ca de exemplu : Un om se plictiseste de caine sau afla ca copilul lui are alergie la blana/par , il duce la sat la bunici/parinti iar de acolo cainele poate scapa , iar omul nici nu obsearva sau nici nu vrea asa ca bea o bere pe aceasta idee , si pe maine uita; sau : am auzit ca unii care nu mai vor cainele la casa (de obicei cei din sate) leaga cainele de axul rotii de la caruta si in timp ce merge caruta cainele este tras de ax si astfel...Si daca ne gandim mai bine eutanasierea in moduri cat se poate de omenesti , si de rapide , o alegere mai buna pentru caini.Si este vorba de cainii fara stapan , niciodata nu o sa aiba , din 10 caini 9 sunt adormiti(parerea mea). Nu vreau sa spun ca numi plac animalele ba chair : am o pereche de perusi , 2 pisici , o pereche de pesti aurii si un caine . Dar noi suntem de vina pentru suferinta lor , asa ca sa nu incercam sa dam vina pe altii ci sa aceptam adevarul asa cum este!

dyda - 01.07.2010
Nu inteleg cum poate incapea atata ura in sufletul oamenilor.Cum poti uri o fiinta nevinovata si sa ii doresti moartea?!Eu sunt o mare iubitoare de animale,si de fiecare data cand vad un caine ranit pe strada,il ajut cu tot ce pot!Le dau apa,mancare,le duc paturici iarna,etc.Copii sunt invatati de mici sa urasca animalele,prin simplul fapt ca atunci cand vad mamale(sau orice membru din familie)un catel pe strada,le zic copilului,,Daca nu esti cuminte,te dau sa te pape cainele"sau,,Uite ca te mananca cainele",si multe alte formulari de genu'.Si datorita acestor vorbe,cand cresc mai mari dau cu piciorul in animale,arunca cu priete,etc.Cata prostie si rautate zace in acesti oameni!Cred ca cei care se ocura cu eutanasierea cainulor nu au nici un Dumnezeu...Oricum...NU eutanasierii cainilor!!!

anonim - 01.07.2010
legea***

anonim - 01.07.2010
poi momentan din cate stiu eu inca nu a introdus lelea eutanasieri

sabinutza - 30.06.2010
asa este cea mai buna metoda a reducerii numarului de caini vagabonzi este sterilizarea nu eutanasierea. ce as mai vrea sa fie eutanasiati si hotii violatorii criminalii etc exact cum sunt si aceste suflete nevinovate eutanasiate. NU EUTANASIARII

andreea - 29.06.2010
da roberta de akord q tn ca in america sunt oamenii mai civilizati dar q presedintele asta de kakat (SCUZATI EXPRESIA) asta ar omora si oamnei nu numai caini si alte animale si la noi dak animalele sunt duse in centre mor de foame si de sete (SPUN K AM VAZUT Q OCHII MEI CUM BIETELE FIINTE NU AVEAU APA SI MACARE)

carmen - 29.06.2010
nu am sa inteleg niciodata cum unii oameni(oare ii pot numi asa?)pot fi de acord cu omorarea(ptr ca asta inseamna eutanasierea mai "elegant"spus)unor biete suflete.condamnam toata rasa canina pt ca au fost cativa caini care au muscat insa nu condamnam oameni care omoara,violeaza,fura etc.si scapa fara pedepse pt ca au bani si relatii.si nici nu ne intrebam de ce au ajuns acei caini sa muste???????tot din cauza oamenilor care i-au maltratat.stiu ca sunt rea cand voi spune aceste lucruri:sper ca cei care sunt de acord cu omorarea cainilor sau care chiar au facut acest lucru sa treaca prin aceleasi dureri crunte prin care au trecut si acele biete suflete.stiu ca nu suna crestineste dar sper ca D-zeu sa ma inteleaga si sa ma ierte.NU OMORATI ANIMALELE!NU AVETI NICI UN DREPT PE ACEST PAMANT PT A FACE ACEST LUCRU!

dana - 29.06.2010
cea mai buna solutie este castrarea :)

Faur Roberta - 28.06.2010
Nimeni nu merita sa moara asa, toate fiintele au dreptul la viata. Intr-adevar, situatia cainilor vagabonzi care pot ataca oamenii este ingrijoratoare, dar sunt convinsa ca se pot gasi 1000 alte modalitati de a rezolva problema lor. Sunt si ele fiinte, nu au nicio vina. De exemplu, in America animalele gasite pe strazi sunt duse in centre speciale si date spre adoptie. Noi de ce nu putem fi asa?:| Au suflet. Si daca ar fi adoptate, comportamentul lor s.ar schimba imediat. Am si eu caine si stiu ce inseamna sa iubesti un animal. Daca nu aveti animale, sau nu ati avut, nu va puteti imagina cum e. Mie sincer, mi se pare ca fiecare fiinta are un strop de caldura in ochi. Deci, NU eutanasierii cainilor! ... nu cred ca comentariile astea au vreun rost, oare ne asculta cineva?

albumita - 28.06.2010
NU uciderii cainilor! Aparati-i si ajutati-i!

anonim - 28.06.2010
da si acei tampiti cum le spui tu alex makr inceraca sa rezolve ceva nu stau q mainile in san dar la acele animale fara mila tu nu te gandesti nu ai mila NU EUTANASIERII

anonim - 28.06.2010
da makr poate cnv care are mai multa minte din minister o sa se uite p aceste comentarii si sa speram ca o sa le ia in considerare numai p cele bune si o sa spuna NU EUTANASIERII pt ca si asa suntem o tara pierduta si o tara de rahat dar sa speram ca cnv q minte o sa se uite p acest site

alex - 28.06.2010
Numai tampitii incearca sa rezolve "efectul" si nu cauza care la produs.Dar de ce nu dati cu o bomba atomomica.Am auzit ca are efect doar asupra cainilor :)))

andreea - 26.06.2010
dai ai dreptate Medina bv tie ms pt comm

Medina - 26.06.2010
Bagame-as pula in gura lor scz de injuratura ce dracu ai avea ma animalule cu bietul copil ca el macar nu gandeste dar daca s-a ajuns la eutanasiere sa-r putea ca animalulu ca nu poti sa-i spui om nu gandeste.ce iti face saracul caine vrea si el sa traiasca pe lumea asta dar nu poate din cauza unor japite fara inima zdrentele drecu fara gadrire mai bine sterilizatii!

laura - 26.06.2010
sunt impotriva eutanasierii.asa sunt unii oameni...prea rai,nu au mila,nu au o inima.

faza - 25.06.2010
nu

andreea - 23.06.2010
ms moolt cei care lasa commuri si sunt impotriva eutanasierii cainilor:-*

aloooo................. - 23.06.2010
toti cainii se imperecheaza.macar daca ar fi castrati sa nu mai faca pui.insa cu eutanasierea cainilor nu sunt de acord.mai bine sa fie omorati hinghierii decat bietii caini. ce v-au facut ei?

aloooo................. - 23.06.2010
toti cainii se imperecheaza.macar daca ar fi castrati sa nu mai faca pui.insa cu eutanasierea cainilor nu sunt de acord.mai bine sa fie omorati hinghierii decat bietii caini. ce v-au facut ei?

maria - 22.06.2010
e extrem de nedrept!eu iubesc cainii chear daca au mii de defecte n-au cum sa te atace fara motiv.cateii sunt 100 o/o mai buni decat oamenii.NU OMORATI CAINII!omorarea cainilor,e cel mai grav lucru!!!!:(

OzOn - 22.06.2010
Eu sunt pt eutanasiere

tancau ionut - 21.06.2010
dc is rai astea cu animalele nui corect:((

andreea - 21.06.2010
johnnytec un esti cretin rau sau cazut IN CAP U NU JUDECI CA UN CAINNE NU SE REPEDE LA TN FARA MOTIV DAR DAK NU GANDESTI ASTAI VIATA SI APP DAK TI SE IMBOLNAVESTE CNV DIN FAM SA NU TE MIRI DC PT CA UGANDESTI CAM RAU DAR DAK ESTI CAZUT IN CAP CE DRAQ SA TI FACEM

Emil - 20.06.2010
Sunt nebuni.nu sunt deakord cu omorarea padrupedelor.

andreea - 20.06.2010
mda ... ideea e sa spui NU EUTANASIERII nu sa spui ca e dragut ca asta stiam si noi

larisa - 20.06.2010
este dragutz ce vreti voi sa faceti .....

andreea - 20.06.2010
da bianca ai dreptate asa este dar unii oaeni prefera sa vada cum morr cainii in fata lor si nu se mai gandesc la familie dar gura face gura trage

andreea - 20.06.2010
bai astia sunt cretini rau cum draq sa nu ai mila de un catzel decat sai eutanasieze mai bn sai sterilizeze si sai duca la un adapost sai ingrijeasca si apoi sai dea spre adoptie dar q un cretin de presedinte care fiesa nu stie sa vorbeasca bn ce sa mai spui... in orice caz am 13 ani si sunt convinsa ca nimanui nu iar placea sa auda ca noi romanii omoram cainii da si mai bn sai omoara pe hingheri decat pe catzei pt ca sunt mai de incredere catzeii decat nenorocitii aia de hinghieri!!! SI EU IUBESC ANIMALELE MAI MOOOLT DECAT OAMENII

iulia - 20.06.2010
cei care eutanasiazaanimalele nu sunt oameni

Cristea Ondina - 19.06.2010
Cineva spunea odata "Cu cat cunosc mai bine oamenii, cu atat mai mult iubesc animalele"... Chiar daca omul acela a omorat in masa alti oameni din motive neintelese de unii nici pana in ziua de azi, ii dau dreptate in afirmatia de mai sus... NU EUTANASIERII!!!!!! Iubesc animalele mai mult decat oamenii!

BIANCA - 19.06.2010
Sunt de profesie asistenta medicala si vad cazuri chinuitoare zi de zi. Dar mai vad si oameni care se plang si cer indurare Domnului spunand ca ei nu au facut rau niciodata nimanui. Si stau si ma intreb chiar asa o fi?! Prin simplul fapt ca unele personaje cer cu atata ardoare eutanasierea (care IN ROMANIA TARA DE HOTI NU EXISTA,ci se aplica otravirea in masa,omorarea cu rangi de fier,creierii zdrobiti de pereti,benzina in plamani etc.) ei comit un pacat si un mare rau pe care va garantez ca mai tarziu il vor plati ei sau mai rau copii lor. ganditi-va oameni buni inainte de a condamna, moartea nu este o solutie. Verificati prin adaposturi cum se aplica eutanesierea acestor biete animale, in buzunarele cui ajung banii, priviti ochii sinceri ai catelului si apoi judecati . DAR SA NU VA INTREBATI APOI DE CE COPILUL VA ESTE TINTUIT LA PAT, SAU SOTIA/SOTUL DIAGNOSTICATI CU CINE STIE CE BOALA NECRUTATOARE... PENTRU CA ALEGEREA A FOST A DVS. !

DIANA - 19.06.2010
Pacat ca exista "oameni" cu sufletul atat ne plin de ura. SPUN NU EUTANESIERII CAINILOR FARA STAPAN, EI SUNT MULT MAI BUNI ,SENSIBILI SI IERTATORI DECAT MULTE CREATURI CE SE AUTONUMESC OAMENI. Singura alinare pe care o am in aceste monemte este credinta in D-zeu care stiu ca va face dreptate si mai devreme sau mai tarziu vor plati. Vreti si cereti VARSARE DE SANGE, MOARTE IN CHINURI PENTRU SUFLETE INOCENTE SPER CA DE ASTA SA AVETI VOI PARTE OAMENI DE NIMIC !

Dianna - 19.06.2010
eu spun NU eutanasieri cainilor. Pentru ca odata am gasit pe strada un catelus micut si pe care lam dus acasa iam facut o baie cu un sampon pentru caini si acum se simpte foarte bine. Eu as mai spune ca daca toti din Bucuresti ar pune macar 10 RON sar putea construi un adapot pentru caini de unde chiar sar putea dona bani sau hrana pentru ei.Si sar putea adopta caini. Asta este parerea mea.

catalin grama - 18.06.2010
nu imi place sa vad cartierele oraselor pline de caini fara stapan, fara a discuta acum despre problemele pe care le poate implica aceasta situatie, dar eutanasierea, solutie barbara si imorala, nu este cea potrivita pantru rezolvarea problemei.

boby - 17.06.2010
mai bine sa moara hingherii decat cainii ca mai credinciosi is cateii decat unii oameni!!!

dana - 17.06.2010
cred ca pe langa parerile diverse pe aceasta tema, ar trebui sa publicati si legislatia in domeniu si mai ales insistat pe aplicarea ei. Cu siguranta cunoasteti un sa zicem, mare doctor, fost consilier prezidential, care pe banii oamenilor, ai asociatiilor europene destinati sterilizarii cainilor, a preferat sa se pricopseasca in anii 90 si nu numai. Acum este mare sfatuitor prin reviste, radio si tv.

andreea - 15.06.2010
a si as ma avea cva de zis,milioane de caini in toata romania mor intr-o zi!eu doar va zic nu va ganditi numai la voi ganditiva si al cei din jurul vostru.trece un om pe langa tn si dupa acea spui'vai ce caine dragut' iar dupa daca vezi altul maidanez dai cu piatra deci oameni sunt mai rai decat animalele stiu ca stiti asta dar as mai fi vrut sa vi-o amintesc.daca oamenii ar fi buni sa vedeti cum animalele var fi blande.asa ca voi care nu iubiti animalele macar ganditiva la cei din jur!asa ca inca odata spuneti nu eutanasierii cainilor!

ANDREEA - 15.06.2010
NU PREA CRED CA UN CAINE SE REPEDE FARA MOTIV.JOHNNYTEC,DACA CINEVA TEAR OMOR? NU CREZI AC SI UA AI AVEA NEVOIE DE AJUTOR?MDA....INFINE.VORBA LUI SIMMY DACA NU VAR PLACEA CANI NU ATI AVEA CE CAUTA AICI.ASA CA SPUNETI NU EUTANASIERII!

johnnytec - 15.06.2010
ma intreb daca ati mai gandi asa dupa ce v-ar hartui zilnic o haita de caini vagabonzi. sa se repeada la voi asa fara motiv. omorati-i prin ce metoda considerati, numai sa scapam de ei o data.

Simmy - 15.06.2010
mda, bine ca nu se "eutanasiaza" oamenii care stim cu totii ca nu au ce cauta pe pamantu asta, si aveti treaba cu cainii. interesant. cat de usor e sa ii sterilizam si castram. odata ce treaba asta e luata foarte in serios si practicata, nu ar mai exista eutanasieri. contribuiti oameni cu cat pute si spuneti nu eutanasierii. defapt voi cei de aici majoritatea sunteti iubitori, ca deh, daca nu ati fii.. nu prea ati avea ce cauta pe aici. deci convingeti si cunostintele care nu sunt tocmai interesati sau li-i se pare ok eutanasierea.aratati documentare, cred ca vor schimba pareri multe.

mda... - 14.06.2010
Si eu am fost muscat de caine cand am fost mic dar asta nu inseamna ca imi doresc sa fie omorati....NU EUTANASIERII CAINILOR!!!...un caine de pe strada e mult mai sincer decat un om.....

Painkiller - 13.06.2010
Ma tot uit la comentarii si ma minunez...50% din ele au greseli gramaticale si de scriere (e.g. egzista in loc de exista, inpotriva in loc de impotriva, etc.). Ma mai uimeste numarul de poster-i care inca cred ca Dumnezeu a creat viata, sau variatiuni pe aceeasi tema (We are in the 21st Century guys!!!). Ca sa nu ies din topic, da sunt de acord. Eutanasia animalelor fara stapan prin metode barbare si/sau cruzime este/ar trebui considerata o crima.....DAR....eutanasia acestor animale este necesara, prin metode simple, ieftine si care nu provoaca durere/suferinta animalului. Ma intreb cati dintre cei ce va pierdeti timpul cu postari pe aici s-au dus la un adapost sa adopte un caine vagabond, infestat de scabie, cu viermi intestinali si boli de sange, sa-l vindecati si sa-l intretineti pana la moartea naturala??? (stiti cat costa tratamentul???)

Marin Viorel - 12.06.2010
primitivismul in forma pura judecam in termeni de sau noi sau ei exista o a treia cale noi si ei dar este mai grea, accesibila doar oamenilor civilizati

adi - 12.06.2010
ce dar ce la muscat cacamas eu peel

Cosmin - 06.06.2010
Sunt niste rapanosi de oameni ce daca sunt vagabonzi egzista padocuri

ina - 06.06.2010
Despre c e caini vorbesti pe care ii vezi zilnic morti sau raniti pe strada?

Bleotu Adina - 06.06.2010
Viata e un dar si noi o protejam .E destul de macabru sa vad zilnic cum zac acolo in strada caini raniti sau chiar morti ! nu e nimeni care sa ii planga sau sa ii inmormanteze !! Cum mai au criminalii astia puterea sa ucida fiinte nevinovate ??!

Amelia - 06.06.2010
si eu iubesc animalele si sunt impotriva eutanasierii. consider ca ar trebui sterlizate si se merita incercarea de a gasi stapan sau eventual adapost. ideea e ca ar trebui mers prin sate la oameni si oferita solutia de eutanasiere ( de discutat cu primariile ptr mici fonduri+unele firme care sa faca donatii etc) astfel nu ar mai aparea zeci de animale fara stan jos la blocuri. sincer de as putea ajuta m'as implica in asa campanie.

chirila camelia - 06.06.2010
nu trebuie eutanasiati caini sunt inpotriva acestei solutii exista alte modalitati

robert - 06.06.2010
este un lucru oribil cum sa omori o fiinta chiar daca e a nimanui ar trebui sa se faca o petitie impotriva eutanasieri caineilor

Maria - 05.06.2010
maine,poaine auzim ca iau si oamemi fara locuinte

Maria - 05.06.2010
cei ce pot sa faca ceva pentru bietele animale nufac mimic pariez ca nici nu citesc saitul .

Maria - 05.06.2010
eu spun NU eutanasierii cainilor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maria - 05.06.2010
eu spun NU eutanasierii cainilor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maria - 05.06.2010
ati putea pune anunturi cum ca dati ciini spre adoptieoi e mai usor decat ce faceti voi

rusu ramona - 04.06.2010
Din orice punct as privi tot nu pot accepta eutanasierea animalelor fara stapan. NU Eutanasierii cainilor!

ladar luiza - 03.06.2010
daca eu as avea putere, as da o lege ca toate persoanele ce chinuie animalele, sa fie chinuite la fel. Numai in acest mod oameni nu o sa mai chinuie animalele.

Stanut Andreea - 02.06.2010
nu sunt de acord!mai bine se face un adapost calumea decat asta:P

DInu Diana Daniela - 01.06.2010
SUNT DE ACORD DOAR CU EUTANASIEREA NESIMTITILOR DE LA PUTERE !

sorin - 31.05.2010
as propune ca cei ce dau de mancare cainilor care ne musca copii sa fie pedepsiti ptr ultraj si babele proaste si cei care iubesc cainii sa-i ia acasa sa-i pupe sub coada si sa manance ce fac ei pe alei si prin parcuri unde se joaca copii nostri

ecaterina - 30.05.2010
Nu inteleg cum se poate cobori un om care are inteligenta la un act atat de marsav.Cred ca ei se pot numi animale,dar sarmanul caine nu.El este considerat cel mai bun prieten al omului de cand e lumea.Cred ca omul nu-si mai doreste prieteni si chiar daca cineva vrea sa-i fie prieten nu prea are sanse de a trai... Mi-e mila de caini ,de cai mai mult decat de orice animal.Dumnezeu sa-i ocroteasca si sa-i scape de prigoana oamenilor.Daca s-ar scrie o carte care sa fie citita in viitor despre rautatile oamenilor asupra animalelors-ar constata ca Hitler nu a murit ci exista printre noi.Dumnezeu sa-i ajute si sa ne ajute.Amin.

Your Channel - 30.05.2010
omorati-va voi nu cainii

Bianca - 30.05.2010
NU!!eU CU SIGURANTA SPUN NU DAR CUM VEDETI FOARTE MULTI OAMENI SPUN NU DAR DE ASEMENEA FOARTE MULTI Fac rau cainilor ar trebui sa facem o petitie!!!!!!!!!

boila ionut - 29.05.2010
sunt si ei un suflet pacat ca traim intr-o tara cu o asemenea gandire nu sunt de acord cu aceasta solutie intradevar eu sunt din galati si aici sunt foarte multi caini fara stapani si pisici dar trebuie gasita o solutie sa fie bine si pt noi si pt ei

Francesca - 26.05.2010
Trist...Traim in Romania!

nicola cristian - 26.05.2010
mai bine ai eutanasiem pe cei care ai euanasiaza pe caini cu ce ai deranjeaza un biet animal si in afara de asta cum poti sa omori tu un animal nuas rani niciun animal indiferent ce animal e sau daca are un handicap

Beatrice - 25.05.2010
:(((( NU SUNT DE ACORD CU EUTANASIEREA CAINILOR!!!!! :-o cum mai pot astia sa doarma ?? nu o avea si ei constiinta incarcata ?! Gramada de mizerie umana.:(

alexandra - 25.05.2010
nu sunt de acord cu acest lucru ei sunt cei mai bn prieteni ai omului in alte tari caini de pe strada sunt luati de catre familii la ei nu conteaza daca sunt de rasa sar noi ii mai si abandonam

Ela - 25.05.2010
Consider cainii cei mai buni prieteni ai omului, dar nu sunt de acord ca ei sa aiba mai multe drepturi decat oamenii. Cine a fost muscat stiu ce spun. Ar trebui eutanasiati cei carora nu lii se gaseste stapan, iar apoi dupa ce ai situatia sub control poti sa nu fii de acord cu eutanasierea.In occident nu gasesti un caine vagabond, iar daca scapa vreunul , stapanii platesc amenzi drastice . Si asta ptr ca toti cainii au implantat un cip. Acolo vrem sa ajungem si noi!!! Iar in momente de criza se iau masuri drastice.Cei care spun ca vor eutanasiera ar trebui sa vada un copil muscat in fata de un caine!!! Atunci sa vad si eu ce ar spune!!

dan - 24.05.2010
ce?! sa eutanasiezi caine?! animalele care sunt pt oameni cu un handicap sau oameni normali!

Ana - 24.05.2010
Nu sunt de acord cu eutanasierea cainilor !

adina - 22.05.2010
NU SUNT DE ACORD CU EUTANASIEREA CAINILOR.nu sunt de vina caini ,ci prosti care conduc tara asta de rahat. mi s-ar parea firesc sa se construiasca adaposturi. oricum am mai multa compasiune si mila pentru un caine decat pentru un om. un caine nu stie ce face dar un om ,da. si asa , rasa umana este sorita esecului pe plan moral

Daniela - 22.05.2010
EXACT ! Cainii sunt cei mai buni si de incredere prieteni ai omului ! Au si eu motivele lor pentru care latra sau sunt rai,ori ii apara pe altii,ori familia lor,sau daca oamenii ii intarata sau enerveaza mi se pare normal ! Nu stie lumea cum sa se comporte cu animalele ! Cata CRUZIME ! Cum sa omori un animal !? Are suflet si el.Cum sa omori atatia ? Oamenii nu au suflet ? Nici nu trebuia sa le treaca prin cap asemenea posibilitate. In cazul ca sunt nespus de rai,pot fi inchisi undeva cu hrana si ce mai au nevoie...

Liviu Ghinea - 22.05.2010
Nu sunt de acord cu eutanasierea cainilor. Au motivele lor ca mai latra la oameni, dar in general sunt prietenii omului sau, daca nu sunt, devin daca stii sa te porti cu ei. Dupa ce te vei intelege cu ei vei vedea ce prieteni buni sunt. O solutie ar fi adoptiile.

ina - 22.05.2010
e usor sa ne ascundem in spatele eutanasiei spunand ca suntem de fapt umani si spunand ca omorand cainii de fapt le facem un bine. Totusi ar trebui sa ne gandim daca avem acest drept de a omora alte fiinte numai pentru ca ne incomodeaza. Daca ar exista dreptul asta poate ca alte specii ar fi trebuit sa ne distruga de mult pe noi. E o treaba care tine de etica si de moralitate, sa nu ne credem cei mai tari din univers si sa respectam si celelalte fiinte vii care impart acelasi spatiu cu noi. Da, se intampla uneori sa fim atacati de caini, dar si ei sunt foarte des atacati de noi. Daca nu ne-am crede cei mai importanti de pe pamant am intelege ca dreptul la viata este al tuturor fiintelor care l-au primit de la Dumenzeu, nu de la oameni, deci nu este alegerea noastra daca, cand si cum trebuie sa moara cainii de pe strazi.

dorian - 21.05.2010
ORGANIZATIILE CARE " IUBESC" MULT ANIMALELE ISI IAU O GRAMADA DE BANI DEGEABA!!!! CAINII SUNT PRINSI, SI ADUSI IN ZONE MARGINASE BUCURESTIULUI, CUM AR FI OTOPENI, ETC... AM ASISTAT NOAPTEA CAND DINTR-O MASINA DE PAINE VEL PITAR, CU NUMERELE ACOPERITE, AU FOST ARUNCATI APROXIMATIV 15 CAINI BATUTI SI TORTURATI DE IUBITORII DE ANIMALE CARE ISI IAU MULTI BANI DEGEABA!! VREAU EUTANASIEREA, VREAU SA NU MAI FIM MUSCATI IN PARCURI, VREAU CA BESTIILE DE LA ORGANIZATII SA NU MAI FIE PLINI DE BANI DE PE URMA PATRUPEDELOR NEVINOVATE! VREAU SA NU MAI VAD PE STRADA CAINI PLINI DE RAIE, SI ANCHILOZATI DE MASINI, SAU PRINSI IN DIVERSE LATURI DE OAMENIII CARE NU MAI SUPORTA SA-SI GASEASCA COPII MUTILATI DE CAINI!

alexa - 20.05.2010
SINCER??? Eu una i-as eutanasia.....PE CEI CARE EUTANASIAZA ANIMALELE. ACUMA SINCER.....NU MAI BINE VINE APOCALIPSA? Intradevar multi nu au vina dar daca nu se rezolva nimic.Nimeni nu se baga iar daca se fac campanii ii doare in ma scuzati cur....? Eu una m-am saturat de toata ''omenirea'' asta. Din cate vad eu APOCALIPSA deja a venit. A venit odata cu nasterea noastra.Ar merita moartea nu puscaria.Nu cred ca suntem cu nimic mai presus daca omoram. Nu e vina LOR ca stau pe strazi si niemni nu face nimic. Este a NOASTRA ca ne doare acolo.Dar din pacate train intr-o tara fara legi puse la punct. Si intr-o lume multe prea nepasatoare. Iar cn nu este de acord poate comenta aiurea dar eu miam spus parerea.:)

georgea paula - 19.05.2010
nu sunt de acord sub nici o forma cu eutanasierea cainilor deoarece sunt niste animale care merita sa traiasca . In schimb sunt de acord cu utanasierea celor care le fac rau bietelor animale . SA VA FIE RUSINE CELOR CARE FACETI ASTFEL DE LUCRURI!!!!! SA STITI CA NU VETI SCAPA NEPEDEPSITI DE DUMNEZEU1

eugen ionescu - 19.05.2010
nu sunt de acord cu eutanasierea ciinilor!sunt de acord cu eutanasierea politicienilor!

Madalina - 17.05.2010
Trebuie sa iubim cainii.

sticlaru manuela - 16.05.2010
crime necondamnate de codul penal ,cum poti sa te razbuni sau sa condamni un suflet nevinovat ,ciini sunt agresivi ,da sigur dar sa ne intrebam de ce ? pt ca asa sunt lasate de Dumnezeu pe pamint sa nu poata vorbi in grai omenesc ,deci nu pot cersi ,nu pot spune ca le este foame ,nu pot spune ca le este rau sau ca ii doare ceva .ei stiu doar sa daruiasca dragoste si nimic alt ceva . da se razbuna cind sunt loviti,haituiti ,chinuiti inutil si inuman,da sunt fiare dar.........cine ii poate intelege si ocroti ..........?citi sunt cei ce iubesc animale si tot ce a creat Dumnezeu pe pamint .Cei care sunt impotriva eutanasieri ciinilor sunt doar citiva ,iar cei care nu-i doresc sunt multi cum am putea sa ne opunem ??????? dar eci care chinuie aceste animale cum se numesc oare ?????????Din punctul meu de vedere sunt mai mult decit satrapi . CU HOTARIRE SUNT IMPOTRIVA EUTANASIERI CIINILOR DAR SI IMPOTRIVA CELUI CARE A DAT O ASEMENEA DISPOZITIE ,ASA SA-I AJUTE SI LUI dUMNEZEU .

anonima - 16.05.2010
deci e culmea daca nu se face ceva ce se va alege de aceaasta lume...pana la urma vom sfarsi si noiu ca acesti caini,...........deci daca nu se va face ceva adio romania ..romania nu este o tara corecta uitati ce fac cu aceste sufelete nevinovate...nu este corect ----------FIECARE FIINTA ARE DREPTUL LA VIATA....va rog lasati si voi un comentariu.... spuneti NU EUTANASIERII.........VA ROG GANDITIVA LA ACESTE SUFLETE NEVINOVATE .NU FITI CRUJI CU ELE AJUATILE ....

anonima - 16.05.2010
ce fel de tara este aceasta!nimeni nu face nimic..parca am trai in alta lume.........nu inteleg ce au cu aceste suflete nevinovate....cum puteti sa fiti asa de cruzi oameni rai ce sunteti.......noi stam si vedem cum animalele sunt autanasiate siBASESCU VORBESTE DESPRE MARIREA TAXELOR SI IMPOZITELOR .........nu trebuie sa se faca ceva !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111

ada - 16.05.2010
strigator la cer!!!!!




Pungile de plastic omoara zilnic zeci de animale

Pungile de plastic omoara zilnic zeci de animale

Tone de pungi de plastic sunt aruncate in mari si oceane pentru ca nu mai unde sa fie depozitate pe pamant. Acestea ajung sa sufoce zeci de delfini, broaste testoase, rechini, balene, foci sau pasari. Renuntand la folosirea pungilor de plastic si acceptand sa le inlocuiesti cu o sacosa de panza diminuezi cantitatea de pungi de plastic ce sunt aruncate zilnic la gropile de gunoi sau in oceane. Crezi ca e putin? In timpul vietii tale vei reduce numarul de pungi de plastic din natura cu 22.000. Fa un gest mic si foloseste de acum o sacosa de panza la cumparaturi!


spune-ti parerea
vezi toate discutiile

Sondaj de opinie

Ai adoptat un animal in urma unui anunt publicat pe acest site?

   
   
   
   

voteaza!
vezi rezultatele sondajului


Caini - Anunturi adoptii cainiPisici - Anunturi adoptii pisici